echa ONLINE
14 December 2012

Monday, August 29, 2011

Merisik Preparation #2~ cincin sudah jumpa..


Dalam sibuk2 nak raya nih aku sempat lagi settlekan pasal merisik aku.. nasib baik tak banyak yg nak kena buat time merisik.. takde lah terkejar2 sangat nak settlekan 2 bende dalam satu masa kan.?


Cincin merisik dah jumpa tapi tu pun last choice sebab saiz aku tinggal satu je kat kedai emas tu.. yg lain semua saiz besar.. Last week aku ada jugak survey cincin kat kedai tu jugak.. time tu size banyak and pattern pun banyak choice.. cuma nama pun survey dulu.. tu yg tak beli.


Tapi hari sabtu lepas pergi lah balik kedai emas tu.. saiz aku tinggal satu je.. tapi sangat murah kedai tu.. kiteorang pun bajet rendah.. malas nak beli yg mahal2.. nanti time tunang or kawin baru beli yg mahal sikit.. ni kira syarat je lah.. 


Tapi tak sempat lah nak ambek gambar cincin tu sebab aku terus suruh en.soldier simpan.. takpe lah nanti lepas settle majlis aku tunjuk.. tapi biasa2 je..


Oklah nak sediakan untuk berbuke lah.. 

*Selamat hari rayer korang!!!


kbai!








Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...