echa ONLINE
14 December 2012

Friday, September 16, 2011

my merisik day's


Sori guys im taken*..ahaks. statement macam mintak penampar je. perasan macam ramai orang dok tergila2 kan ko lah tu. tak lah ramai tapi adalah 2,3 orang. hehe. matikkk aku kalau en.soldier baca ni. haha. sori yang ^_^



entry kali ni aku nak update pasal majlis merisik aku last week. maklum lah sekarang ni buzi sikit. tak sempat nak update lelaju. *bajet macam ada orang baca belog aku. lantak la.. haha



10 september 2011 yg lepas berlangsung majlis merisik aku. tapi secara kecil-kecilan je lah.. first time beb! memang nervous tahap dewa lah. korang tengok je lah muka aku nanti. memang time tu kalau toreh muka aku takkan keluar darah lah. haha.




ni baju yg aku pakai malam tu
colour kuning cair.








Yg ni anak buah aku nama dia Arissa. paling pantang kalau ambek gambar. memang dia dulu posing. dia ni cerdik sikit. dia boleh ambek fon then dia pusingkan macam nak ambek gambar then dia buat bunyik 'klik' sambil mata terkelip2. konon2 dia ambek gambar la tu yg bunyik macam tu. kelakar lah dak kecik ni. haha. nanti auntie ambek gambar arissa lagi k.. dan dia jugak lah orang balik sebok malam tu. bukan sebok layan orang. tapi sebok ke hulu ke hilir.





Ni pun anak buah aku. sebok dok main gitar ayah aku. ayah aku memang suka kumpul gitar, bass, viola, & drum pun dia ada. cuma 'bonggo' je dia takde lagi. haha. 





Ni sebahagian family aku yg ada. memang tak rancang pun nak jemput orang sebab majlis kecik just untuk family. tapi alang2 dorang nak datang raya.. panggil je lah sekali kan.?



Rombangan keluarga dia sudah sampai. time nih aku memang dah cuak. haha.. tak ramai jugak. mak ayah dia dengan pakcik makcik dia je.. takot ramai2 tak muat pulak rumah.






masa ni tengah dok bincang2 lagi



Jeng..jeng..jeng cincin dah keluar.
dah nak dekat tu. haha
nervous mak noks. haha




Masa ni aku kena panggil pergi depan. sebab nak sarung cincin.  dari belakang lagi dah nervous. tapi terpaksa lah buat muka cool je. tengok tu aku dok senggeh je.. haha. *dah macam kerang busuk pulak. sentappp mak




todiaaa dah sarung cincin. (^_^)




Alhamdulillah selamat. sekarang aku dah 'dibooking' oleh en.soldier kepada sesapa yg nak masuk jarum tu. sila2 lah pikir berkali2 k. *sentappp. cish macam lah ada orang yg nak masuk jarum kan.?perasan disitu.. yeay saya ada bakal mak mertua plus mak baru. korang mampuu.?hahah



Yg ni kakak aku dia dah kawen tahun lepas. tapi sibok dok inteprem tunjuk cincin jugak . woi dah basi lah.?haha. keji kan aku.?



Sape yg tengah makan nih.?ni lah intan payung, cinta hati, pengarang jantung,  dan senapang m16 saya. *apakah..?wahhh banyak bebenor panggilan dia. haha. masa nih dia datang lepas majlis. sebab dia nak terus balik kem. dia dah kenyang. tapi kena paksa makan dengan my mum. kesian.. haha.. dah settle terus kenyang. padahal sebelum tu sibuk mesej kita suruh simpankan makanan. poyo lah kamu syg!!!





Tiba2 ada bunga pulak kan. tak memasal je. ni sebenarnya en.soldier yg bagi . dia nak buat suprise katanya. tapi bukan dia yg bagi. dia suruh adik dia yg past kat aku. segan pulak aku. haha. nasib baik dapat bakal mak mertua yg ok.




Dan akhir sekali aku punya cincin.





ok selesai sudah.!syukur alhamdulillah. so sekarang tunggu next majlis pulak. majlis pertunangan aku. aku tak sangka dah 'berpunya' rupanya. aku ingat single lagi.. haha. sentappp en.soldier baca. hopefully majlis tunang aku berjalan lancar. dan harap2 aku pun ok lah. apa-kena-mengena-tah. korang doa2kan lah yer untuk kami. tu yg aku sayang korang lebih nih!!!dan jangan lupa tunggu entry pasai majlis tunang aku nanti yer. 




hatiberbungabahagia(^_^)






okhabis!bai!















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

8 comments:

-✿Ayu✿- said...

wah...mesti tgh berbunga2 nih...jeles2...:p

-✿Ayu✿- said...

echa... ayu x puas hati la tgk header echa senget... ayu x tau saiz... tp ayu leh editkan balik... ayu editkan seluruh blog echa nak... free je... hadiah dah jd dicop encik soldier.. nak??? hehehe...pndai2 je ayu ni...:p

ni contoh blog yg ayu dh edit...
http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/08/make-over-blog-puteri-katak.html

yusenze said...

Alhamdulillah :)

semoga bahagia selalu..
time ni la dugaan paling getir sebenarnya..
yang penting sabar menanti hari bahagia dengan jiwa yang terkawal.. ;)

echa rahman said...

@ ayu..b'bunga2 lah jgk..heheh..

yeke..bleh jgk echa pown da brink ngn design lme ni.. sbb echa xkreatif..:(.tgk belog org laen cntik2 je.. ayu nk tlg edit blik ke..echa xkesah..

echa rahman said...

@ yusenze tq..hehe
insyallah org kate dugaan byk..thanx for advice.=)

-✿Ayu✿- said...

boleh2... ayu editkan balik... echa x kesah ke ngan design nt cm mane... echa bgtau la nk kaler ape... nak tmbah ape2 ke... inbox ayu kt fb eh...

http://www.facebook.com/tuanayu88

miSz tUna said...

tahniah :) semoga semua berjalan lancar.. amin..

echa rahman said...

@miSz tUna tq..amin...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...