Sunday, August 28, 2011

dah nak raye nih.?so ER nak bagi ucapan sikit boleh tak.?





SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN ER & en.soldier ucapkan kepada semua yg mengenali kami.. dan untuk my darling's yg baca entry ni.. mana tahu kalau saye ada terguris hati anda atau apa2 pelakuan atau kata yg menyakitkan hati secare tak sengaja or sengaje saye mintak maaf sesangat.. kepada yg balik kampung tu berhati2 memandu.. dan jangan melantak banyak2 karang demok pulaks!!!(^_^)




Nak pantun sikit boleh tak.?


Anak ayam pasang pelite
Kucing ketawe bagai nak giler
Ayam & kucing tu takde kene mengene
Saje nak ucap Selamat Hari Rayer!!!


kbai!









Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

-✿Ayu✿- said...

slmt hari raya echa... sory...header tu mcm ketepi sket kan...sbb ayu x tau saiz blog echa bape... tpi echa leh edjust bg centerkan...

echa rahman said...

slamat ari rayer jgk ayu... bleh edjust eh..echa ingat mmmg mcm tu...bab2 nk edjust yg echa xpandai ni...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...