echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, August 21, 2011

doodle from cik Ayu...thanx cik Ayu!!!!korang jangan jeles...



Hari tu cik Ayu ada buat segmen jom request doodle free!!!aku pun request lah doodle couple untuk aku dengan en.soldier.. saje je cuba nasib kan... kira ramai2 yg mintak doodle aku je yg mintak doodle couple.. tak malu kan.. nasib baik cik ayu tak marah..(^_^)



So lepas aku request tu cik ayu tak reply.. aku ingatkan dia tak suka or marah ke.?sebab aku macam banyak songeh kot time tu... sekali hambek kau dia betul2 dia buatkan..  memang comel plus sweet sangat... kalau aku memang tak mampuuu lah nak buat.. sebab ramai cakap susah buat doodle ni..



Korang nak tengok ke doodle yg cik ayu buat.. jangan jeles ok.. korang ada ke.?~LOL~






See siap ada love2 lagi. aku memang nak sangat doodle ni tapi tak reti buat.. nasib baik ada cik ayu yg sudi menawarkan diri untuk buatkan.. Thanx so much cik ayu!!!saya sangat suka.. 



Cik ayu cakap nak buat doodle en.soldier aku ni agak mencabar sikit sebab nak kena buat muka serius.. tapi nasib baik adik dia soldier jugak.. so senang lah dia nak compare kan... *sori sebab menyusahkan cik ayu je (^__^).. kira doodle ni gift untuk aku  dari cik ayu lah sempena nak dirisik n untuk hadiah tunang jugak.. sangat appreciate gift dari cik ayu... cik ayu ada cakap nak buatkan header utk aku sekali.. korang jangan jeles ok!


p/s: thanx sangat2 cik ayu.. saya memang sangat teruja sekarang.. neway nak wish selamat hari raya sekali.. hehehe.. 



kbai!





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

5 comments:

-✿Ayu✿- said...

hehehe...ur welcome! ayu buat yg terbaek... ayu takkan hampakan hrpan org yg request...hehehe...cuma lmbt atau cpt je la...huhuhuh... nt ayu wat header eh...

echa rahman said...

hehehe..ok..tq ayu...excited utk header pulaks..=)

-✿Ayu✿- said...

header dh siap!

Asfz said...

comeyyyyy...

jeles =.=

^___^

echa rahman said...

@ cik domo jgn jeles2 cik domo pnye pun comeyyy jgk..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...