echa ONLINE
14 December 2012

Tuesday, September 6, 2011

hai uolls (^_^)

Lamanya tak update belog.. semenjak raya ni buzy je memanjang sampai aku tak ingat dekat mana aku letak lappy (tipu disitu) dahsyat kan.?


Hari ni baru aku sempat nak online facebook & update belog.. SEE nampak sangat buzi bebenor aku dihari raya ni kan.. hari ni aku bukan nak update pasal aku pergi beraya or nak cerita yg aku banyak dapat duit raya... tapi just nak say hai! kat korang... mesti korang ingat aku lupa diri sebab dah lama tak update..


Aku sebenarnya malas nak update pasal raya sebab aku rasa raya tahun ni tak best sangat.. tapi nanti kalau aku rajin aku update la sikit pasal raya ok!



Lepas habis kerja ni aku nak pergi rumah akak opis aku.. dia ada buat makan2 sikit.. kalau bab makan memang aku tak kan mengecewakan tuan rumah lah kan.. tu yg lepas raya ni badan rasa macam makin 'comel' je kan.?~LOL~ so kepada sesapa yg ada buat open house tu sila2 lah jemput saya... hahahahah... nampak sangat aku memang tak malu... adaakukesah...



Ok2 get ready.. kemas2 barang semua then larikkkk!!!



Kbai!









Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...