Sunday, August 14, 2011

bila boleh shoping en.soldier.?

Saya mahu soping.. korang dah shoping raya ke.? wajib shoping raya & wajib jugak shoping tiap bulan kan.? tu perkara wajib yg perempuan suka buat.. termasuk lah aku..


Tahun ni aku belum sempat shoping lagi sebab en.soldier buzi mybe minggu depan.. sebab dia dapat bonus pun minggu depan so boleh la pau dia.. then dia cakap nak pergi cari cincin sekali sebab takut takde masa lepas ni.. so aku excited noks! ^-^


Sure KL sesak dengan orang.. tapi apa aku kesah janji dapat shoping~LOL~ sekarang memang tengah sale kan.. lagi lah syiokkk nak shoping..



ni lah gayanya kalau lepas shoping nanti
sure penat lagi-lagi bulan puasa ni kan.


kbai!







Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

Cik Domo said...

siap dah taw cmne rupa lepas soping..dasat! kui3x..

wahh..cincin?? tanda2 da tu...ekeke XD

echa rahman said...

dasat kan kte...kahkahkah..

cincin.?apakah tandanya..hhehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...