Wednesday, August 17, 2011

duit raya (^_^)



Agak-agak tahun ni aku dapat duit raya tak.?yg hadooo!!! jangan mimpi sangat eh.?dah besar gedabak pun nak duit raya.. ko yg kena bagi duit raya adalah..



Cerita pasal duit raya ni kan.. teringat pulak zaman aku muda remaja dulu.. ceh macam lah dah tua sangatkan... masa tu baru setahun habis sekolah so pergi lah beraya dengan family... biasa lah bila raya mesti lah ada sesi bagi duit raya kan.?*wajib... yg sadisnya aku boleh tak dapat duit raya.. akak aku yg dapat.. padahal beza umur kiteorg 6tahun.. confirm lah aku paling kecik.. tup tup dia yg dapat duit raya.. sedehhhh!!



Nak tahu tak sebab apa.?sebabnya aku nampak lagi besar dari akak aku.. so dorang ingat aku yg tua..(T__T)  what de lah.!!!(haipp puasa lah).. sedeh kot masa tu.. memang  dari segi fizikalnya aku lagi besar dari akak aku.. akak aku kecik & kurang tinggi.. tapi aku tinggi dari dia.. sebab ikut ayah.. so rasa diri ala2 model tak bertauliah lah.. haruskah.?




ni gambar masa dia kawin
ok dalam gambar ni hanya tipu semata2..
memang dia nampak tinggi sebab pakai heels bape inci tah
tapi hakikatnya saya lagi tinggi dari dia..
(^_^)



Sampai dia dapat duit raya lagi banyak dari aku.. kejamnya orang yg tak bagi aku duit raya tu... tapi tahun ni dia dah tak buleh dapat duit raya lagi sebab dia dah kawin... kah kah kah.. aku pun tak dapat jugak sebab dah kerja..(T_T)



Rupa2nya tak best jadi orang besar ni kan.? jadi budak2 lagi syiokkk!!!kecik2 dah pegang banyak duit bila raya.. memang syiok lah kan... nak tukar jadi budak2 balik boleh tak.? ok jangan nak berangan sangat.. terima lah hakikat yg awk tu dah besar.. dah boleh kawen pun.. *bab kawen ni aku memang suka kalau jadi orang besar.. kah kah kah.!!!gatalnya.. (^_^)



Tapi yg penting en.soldier 'WAJIB' bagi aku duit raya tiap tahun.. tu yg syiokk.. tahun ni nak pau lebih sikit.. baru masyukkk..!!!!ye dak.?kahkahkah..




oklah SELAMAT HARI RAYA!!!




kbai!












Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

Edy Fee said...

dulu seronok la kumpul duit aye..skunk kne kuarkan lak

echa rahman said...

tawu xpe.. tu yg xsronok sbb kene kuarkan duit plak..bleh pokai...huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...