Monday, August 8, 2011

kl gangster 2.. lebih aksi....


Mai dekat sat.!ER nak tunjuk video kl gangster 2.. mesti korang tak pernah tengok lagi kan.? tapi konfirm korang mencarut carut cakap cerita ni tak boleh blah.. aipp!bulan puasa ni tak elok mencarut tau..


Watak dan dialog masih dikekalkan cuma ada ubah sikit lah.. jom kita layan video ni..=)




Abang tembam sudah keluar.. ahaks*.... tak boleh blah kan.?my bro yg tunjuk vidoe ni tadi.. aku baru tahu.. tak tahu lah kalau korang dah tengok atau belum... atau aku yg ketinggalan.. aku tengok pun menyumpah-yumpah tadi.. korang cane.?



kbai!
EchaRahman,





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...