Tuesday, August 9, 2011

Tumbuh bagai Cendawan Selepas Hujan


Semenjak kes 'putus tunang' antara KFCM & Elia jejariruncing.. ada yg kata KFCM ni curang.. tak tahu lah kebenaran cerita tu tapi gambar misteri antara Dahlia Teck dengan seorang lelaki tapi tengok dari gaya macam KFCM..


So ramai pulak yg buat entry pasal 'CURANG' termasuklah aku sendiri.. aku memang takde pengalaman langsung pasal curang ni.. orang kata perit bila pasangan kita curang belakang kita lagi2 kalau kita dah percaya sidia 101%.. dan lagi2 kita dah lama kenal sidia..


Hari ni kalau sapa tahu sis Elia ada buat entry luahan hati lepas peristiwa dia dengan KFCM kan.. dia ada luahkan isi hati dia.. aku salute dekat dia sebab berjaya tempuh dugaan walaupun dalam hati takde sapa tahu..T__T.. dia nampak lagi matang sekarang.. macam mana lah kalau aku jadi macam tu.. memang tak terbayang kot.. mintak dijauhkan lah.. amin..


nak tuju lagu boleh.?



Mybe lagu ni sesuai kot dengan pengalaman yg sis Elia lalui baru2 ni..  sebab lagu ni macam mengisahkan kegagahan diri untuk bangkit setelah jatuh.. memang sangat sesuai.. neway sis semoga berjaya dimasa akan datang.. u're strong girl ^-^.. (macam lah dia baca belog picisan aku ni kan) lantak lah =)




kbai!
EchaRahman,





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...