Thursday, August 18, 2011

6hari je lagi....


Syukur alhamdulilah dah 18hari kita berpuasa.. tinggal lagi 12 hari je lagi nak raya.. korang puasa penuh tak setakat ni.. bagi kaum hawa tu tak pe lagi ada sebab kalau tak penuh.. yg adam2 ni puasa penuh tak.?



Budak lelaki opis aku ada yg dah kecundang dah.. siap ada yg buka dekat opis lagi.. pasal dorang nanti aku stori ok!(^_^)



Jeng.. jeng.. jeng.. apahal pulak dengan 6hari lagi ni kan.? 6hari lagi aku tak puasa kah.?atau 6hari lagi raya kah.?<---yg ini tak mungkin, ke 6hari lagi aku pergi shoping kah.?semua salah..



Sebenarnya 6hari je lagi aku kerja lepas tu cuti raya panjanggggggg.. Horeyyyyy!!!! tak sabarnya.. ni pun buat kerja sambil dengar lagu raya lepas tu mood nak kerja pun dah bertempiaran lari.. dalam kepala hotak ingat nak cuti je ni.. keje pun asik tak habis2.. dah kronik ni...



saya nak balik..saya dah takde mood nak kerja(T_T)..boleh tak cakap macam tu.?kah kah kah..

sekian,


kbai!













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

-✿Ayu✿- said...

doodle echa dah siap...nt amik ye... hope u like it!

echa rahman said...

thanx cik ayu..echa like sgt2..=))sori sbb mnyusahkan je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...