Friday, August 5, 2011

too dia!!!dah feeling nak raya :)




Tajuk: Suasana Hari Raya
Artis: Annuar Zain & Elina



To diaa!!!lagu raya dah main dah.. ahahaha. .bukan pe tadi ER lalu dekat area Masjid India.. ada peniaga yg dah mula pasang lagu raya.. wah betul betul tak sabar nak raya tu.. padahal puasa baru 5hari.. dahsyat... memang masa lalu je depan kedai tu memang rasa nak raya dah... feeling feeling boleh lah kan.?


Lagu kat atas ni lagu wajib pasang kalau nak dekat raya kan.. and lagu feberet ER jugak.. penyanyi pun kiut je kan.?.. ok stop feeling nak raya.. kena tempuh puasa lagi 25 hari tahu.? lambat lagi..


oklah tengah menunggu detik buka puasa ni.. hari ni buka puasa dekat rumah je dengan family.. SELAMAT BERBUKA PUASA KEPADA KAWAN2 COMEL YG TENGAH BACA ENTRY INI!!





kbai!
EchaRahman,
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...