Tuesday, August 9, 2011

Bonus rm500!yeay!!!!!

Yeay dapat bonus rm500!!tapi bukan saye yg dapat T__T.. cam hampeh je... baru berangan nak soping giler-giler tahun ni.. mampuuu?ahaks*


Masyuk lah orang goment kan dapat bonus rm500.. oklah kot dari takde langsung macam saya T__T.. en.soldier dapat lah bonus. semalam lepas tengok je berita terus mesej dia.. suruh dia belanja soping raya nanti.. kejam kan aku.? padahal kiteorg tengah kumpul duet nak kawen ni tapi boleh plak aku pau dia.. tapi dia pun rela je kena pau..~lol~


Setahun sekali je saya kejam macam tu awak.!ahahaha... so duit raya saya tahun ni awak bagi lebih sikit la kan awak.?(sambil buat muka tak bersalah)



kbai,
EchaRahman,




Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

4 comments:

Cik Domo said...

pau!! pau jangan tak pau! hahaha~

Nieyza said...

echa kne lanjer aku shopping la k..:)

yaya | mohd said...

ehee..sonokla dye dpt shopping :)

echa rahman said...

cik domo:mmg tengah meng'pau' lg ni..hahahah..
nieyza: blanje ko..alamak kne pkir dulu lah..heheheh
yaya: op kos sonok...heheheh...soping sape tak suke kan.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...