echa ONLINE
14 December 2012

Monday, August 15, 2011

apa nak buat nih.?


Hari ni selain mood nak raya tak sudah.. mood aku kelaut jugak nih.. sebab aku gaduh dengan en.soldier.. dia merajuks dengan aku.. matikkk macam ni...



Macam tak suka lah lelaki merajuk... tak macho la sayang!~lol~




konon kiut letewww!!!
^__^





En.soldier nih jarang merajuk sebab dia memang cool je hari lain.. op kos lah aku yg suka merajuk kan.. lumrah wanita katanya.. tapi tah kenapa kali ni pulak dia merajuk kaw kaw.. oh tidak!!



Susahnya nak pujuk kalau lelaki merajuk.. jangan ingat lelaki soldier ni tak reti nak merajuk yer.. dorang pun ada hati dan perasaan ok! bukan nampak kiut ke dorang merajuk. (tangan didada mata keatas)sebab bukan senang nak tengok lelaki yg gagah macam mereka ni merajuk.. auwww!!!perasan sudah



So sekarang sudah merajuk tak tahu pulak nak pujuk.. mau tak jumpa tigaratusnamplohlima hari ni.. tapi melampau lah tu kan.. sebab kenapa sidia merajuk tak payah lah nak cakap yer.. malusssss.. tapi memang salah aku pun.. ^_^



So nak mintak bantuan korang macam mana nak pujuk lelaki yg merajuk.?sebab aku tak reti bab pujuk2 ni.. sebab aku yg selalu dipujuk... gediksss...



tolong lah yer.. sebab nanti kalau dia merajuk aku punya duit shoping kena potong pulak.. tak mau T__T



kbai!


 


Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

1 comments:

Anonymous said...

adoii...mmg cik soldier ni majuk susah nk pujuk...same mcm papa bile die majuk ngan mama...mmg lelaki lau askar mcm ni kew...huhuhu

sis cuba lah buat something yg en.soldier suke...mcm msak kew...mybe die punye majuk bleh kureng..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...