Friday, July 15, 2011

masanya akan tiba..setelah penat bercinta..kini kami akan disatukan..

Tak sangka setelah menjalani percintaan bertahun-tahun lamanya.. akhirnya pada tarikh 23 & 24 Julai ini diri akan disunting oleh jejaka pujaan hati.. dalam masa seminggu lagi.. majlis perkahwinan akan berlangsung antara aku dengan sidia.. jemputlah datang ke majlis kami nanti..



***



***



***



***



***



***



***



***



***




***




******



Eh eh eh dah dah jangan nak merepek jejauh sangat ok ER...






Choiii spoil ler baru nak berangan.. actually bukan i yg nak kawen.. my bff yg nak kawen.. iaitu cik norain azura & bakal en.suami iaitu khairuddin @ Din... tak sangka korang yg kawen dulu.. aku ingat aku dengan en.soldier yg jalan dulu.. tapi rezeki korang dulu kot..




Neway congratulation both of you.. tak sabar nak tunggu majlis kawen korang.. weyh tak de suprise untuk aku ke.?dah la sehari selepas befday aku korang punya majlis.. ecceeehhhhh....mintak suprise pulak.. tu namenya dah tak suprise la kan.?korang cepat-cepat dapat anak tau.. sebab aku mau jadi aunty yg paling comel nanti.. cik nurul ain rusli jangan jeles ok..




So tinggal aku dengan ain rusli je yg belum disunting lagi.. agaknya giliran sapa la lepas ni.. jangan ain  dulu sudah.. tak pasal-pasal aku frust menonggeng nanti sebab korang semua dah lepas. tinggal aku je belum.. dah lah aku yg paling lama bercinta.. tapi korang yg jalan dulu.. aisshhhh tak boleh jadi ni.. en soldier cepat masuk minang saya!!!!!!~LOL~




Ok untuk kedua bakal pengantin selamat melayari alam perkahwinan.. jangan gaduh-gaduh pulak.. din jage ain kiteorg tu lelok.. semoga cepat dapat baby yg comel-comel macam aunty echa & ain... wah sudah perasan disitu.. korang nak pegi honeymood dekat mana.?nak ikot boleh.?ahahaha




SELAMAT PENGANTIN BARU my sygs NORAIN AZURA & KHAIRUDDIN!!!!




sekian,
ER,




Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

3 comments:

liyanaanayil said...

wahhh. na kawen dah die eh?
jelesssss nye !
aku entah bile lah boleh kawen =='

Nieyza said...

ntah...aku pun ntah ble nk kawen~!! aishah, t pesan kt ain rimaniza nk kad ok....kalau dye x jmpe aku....suh dye pas kt mok(faizal)....:)

echa rahman said...

liyana: a'ah dye dh nk kwen..nnt korg dtg la weyh..rmai jgk bdk gmbk setia...bleh wt reunion skali...huhuhuhu
nieza: insyaallah de jdoh nnt kwen la kite sume..heheehhe...ok2..nnt aku psan kt ain...aku pun jeles ngn ain ni..dye plak kwen dlu..heheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...