echa ONLINE
14 December 2012

Wednesday, September 7, 2011

rayer bersama bestie.. sangat kecoh..



Ok aku tunaikan janji aku nak cerita pasal aku pergi beraya.. tapi time ni aku pergi beraya rumah bestie aku iaitu Cik eh salah Pn. Ain Azura sebab dia dah kawen so kenalah panggil puan kan.. hahahaha.. gedik je.. and lagi sorang rumah alau dia kawan aku masa sekolah rendah..



Time ini raya ke bape tah.. malam tu en.soldier culik aku kejap nak bawak pergi raya rumah BF kiteorg time sekolah rendah... kiteorg panggil alau je... first time tu aku pergi rumah dia sepanjang 10tahun kawan.. yelah member aku lelaki kot.. takkan nak pegi main redah je kan.. malu lah weyh... dan aku agak kurang sopan sebab raya tak pakai baju kurung.. pakai seluar je.. pedulik apa janji aku raya..




ada macam hero hindustan tak.?~LOL~




Tapi sekarang dah tak malu sangat sebab en.soldier adalah kawan baik dia jugak.. kami memang satu sekolah rendah dan satu kelas...and dia tahu lah kisah cinta kiteorg masa zaman2 muda dulu.~LOL~ and en.soldier selalu jugak datang lepak rumah dia ni... tapi family dia memang best.. sporting je.. mak dia pun baik.. peramah je.. mula2 aku segan.. lama2 jadi tak malu pulak..




Lepas dah balun sepam dua nasi minyak.. lepas tu dah puas bergambar cam tak sedar diri.. lagi2 rumah alau ni macam takde orang sangat... aku pun ajak lah en.soldier dengan dak alau ni pegi beraya rumah lagi sorang BF aku masa zaman sekolah jugak.. 






 
 
Ala yg baru kawen hari tu.. aku pernah cerita dekat belog ni.. untunglah dah kawen boleh lah sambut raya sesama.. bukan macam kita.. sob sob... ish aku pulak yg emo lebih ni nape..ok2 kita sambung balik..
 
 
 
 


 
So malam tu kiteorg pergi raya rumah ain ni pulak.. kiteorg dah sebulan tak jumpa.. so rasa macam rindu rinduan gitu.. almaklum lah masing2 sibuk dengan kerjaya lah katakan.. poyosss nakkk mamposss!!!!hak hak hak...
 
 


Eh dah ada anak ke.?bukan baru bulan 7 kawen ke.?
ok2 jangan konpius ini anak sedara dorang kot..
sori uolls aku pinjam gambar korg kat fb..
tq=)






Yg kat atas ni acara biasa kami buat bergosip lah.. biasa lah perempuan kan kalau tak bergosip tak sah.. lagi2 lama tak jumpa.. banyak lah yg nak di pot pet kan... hahahahah... korang jangan nak tipu.. korang pun sama kan.?masa ni gelak tak hengat dunia.. dah macam langsuir pun ada jugak..



 

ni pulak muka dak lelaki yg bosan..
en.soldier pasrah je gf dia lupa diri kejap..
apa nak buat... ahahahaha




dua dara pingitan..
sapa nak berkenalan haruslah baik dengan aku dulu.. ahahahaha.. kejinya aku..
yg baju pink ni memang tengah single.. (^_^)




Time ni tengah makan tapi sempat lagi posing nak bergambar lah katakan..



Dah lama tak jumpa bf sekali jumpa dah macam hape tah kiteorg.. tapi yg pasti memang best lah.. next time kita jumpa dekat rumah zul a.k.a en.soldier ok.. rumah dia buat open house nanti.. tak sabarnya nak jumpa korang.. tapi aku tak boleh nak suka sangat nanti bakal mak mertua aku reject pulak...



sekian,



kbai!













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...