echa ONLINE
14 December 2012

Friday, September 23, 2011

macam haremmm




Selamat Pagi uolls.



Sapa pakai line maxis dekat sini.?angkat tangan..(macam lah aku nampak kannn) ada rasa nak bakar tak maxis tu sebab line dorang semalam macam haremm jer. petang tu ok lagi tapi dah malam sikit dia dah buat hal. dah la malam baru nak feeling2 chinta dengan en.soldier. hampehh jer.




Siap semalam boleh buat gaduh la jugekkk.. tension jer aku.. yela padahal aku dah reply. sat gi sampai pulak mesej yg bunyik macam marah2.. eh bukan aku dah reply ke tadi.. wat de tteettt ler maxis nih.






Ini semua maxis punya hal. bikin panas je memalam, dah la aku tengah gaduh dengan en.soldier semalam. lagi line buat hal, bertambah lagi la panas kan.. nasib baik en.soldier pandai pujuk. sejuk sikit hati. tapi panas dengan maxis je sekarang nih. tak sempat nak i lap u dengan en.soldier semalam. tahu2 je dah oklah mesej esuk je lah. gud nite. bye.. ini semua sebab kiteorg tension maxis macam apa tah.. last2 tidur senang cerita. *sentapp mak noks..




Harap2 hari ni line ok lah. aku dah la tengah rindu rinduan dekat intan payung, pengarang jantung, cinta hati aku nih. haha gedik jer.. ok sekarang situasi dekat opis tengah buzi semua orang tengah siap2 sediakan makanan. sebab opis aku ada open opis hari ni. so kita makan lerr.. bertambah gemukss la aku nih.. korang tunggu next entry aku ok.





okhabis!bai.


 




















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...