Thursday, September 15, 2011

Sambutan Hari Kemerdekaan yg ke 54

Selamat Hari Kemerdekaan yg ke 54 & Happy besday Malaysiaaa!!! 



Wah patriotiknya aku. hahahaa




Aku teringat masa zaman kecik hingusan dulu. mama dengan papa suka bawak pergi tengok perarakkan dekat Dataran Merdeka. siap bawak tikar dengan bekal lagi. korang mampuu.?haha. memang tiap tahun tak penah miss lah. kalau miss je kiteorang akan marah. Haippp.. hahaha




Masa tu memang eksaited nak tengok kereta berhiasa yg bergerak tuh. nanti nampak lah labah2 lah, lebah lah atas tu tengah dok lambai. haha. sangat comel. kiteorang pun dok lambai2 bendera jugak. SEE!!! korang mampu. semangat patriotik tau aku dulu. haha.




Tapi semenjak dah besar2 ni memang tak pernah pegi. nampak sangat tak berjiwa merdeka .haha.  Aku pun tak tahu tah ada lagi ke tak kereta berhiasa yg bergerak tuh. kalau ada pun mesti dah takde serangga yg comel2 tu kan. mesti ada KLCC dok terpacak dekat atas kereta tu.. hambek kau.!!haha




Tapi tahun ni aku eksaited nak tengok balik tapi kalau nak pergi Dataran Merdeka sensorang memang aku tak mampu lah kan. nanti kena ngorat pulak . (tangandidadamatakeatas)*sentappp abg soldier saya karang. hahaha.. tahun ni tengok dekat tb je lah. eksaited sebab nak tengok abg2 askar berkawad. boleh lah jugak hilangkan rindu dekat en.soldier kan.?*motip sebenarnya mana tahu tiba2 muka en.soldier keluar tb. boleh lah tengok. hahaha. keji kan aku.




Semenjak dapat bf askar ni. semangat nk tengok kawad ni mencanak2. tiba2 jadi suka pulak sebab suka tengok dorang kawad tersusun je. cuba time korang sekolah dulu. dorang kawad. masyallah.. berterabor. lari key.. hahaha.




Harap2 esuk dapat lah bangun pagi dengan jayanya. haha. apa pulak pengalaman menyambut hari merdeka korang.?stori lah sikit.





okhabis!bai!













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...