echa ONLINE
14 December 2012

Saturday, November 26, 2011

en.soldier layan cerita korea!..eh..biar betoi...




Salam.



Tah kenapa sekarang aku jadi pelik pulak.. pelik sebab en.soldier dah pandai layan cerita korea...haish!sekarang nih dia suka layan cerita full house.. susah nak jumpa lelaki yg ganas layan cerita korea nih.. aku sendirik yg ayu lagi comel..*mata ke atas*.. nih pun tak layan cerita korea..






Siap dia tanya aku ada cd full house ke tak... haish!pelik mak hencik... aku penah tanya dia kenapa tiba-tiba dia suka layan cerita ghitu.. nak tahu dia cakap apa..


Aku : kenapa tiba-tiba suka layan cerita korea pulak nih.?
Dia : sebab kamu lah..
Aku : huh.?kenapa pulak dengan saye..
Dia : sebab kamu nk saye jadi romantik kan.?
Aku : yeke.?mane de.. hehe!..*alamak kantoi pulak...


Jangan terpengaruh dengan dialog diatas.. sebenarnya dia memang nak jadi romantik kot.. hehe!okla dia suka tengok cerita korea daripada minat kpop2 nih... nasib baik dia tak jadi kpop wanabe..haha!keji pulak aku tengok nanti...





so jangan nak pelik sangat kalau en.bf anda yg gagah lagi macho lebih2 lagi si dia askar tiba2 layan cerita korea takkan asik nak layan cerita perang je kan.?...hehe...sekali sekala nak belajar jadi sweet tak salah kan.?hehe.. tapi sekarang tak nampak lagi ke-sweet-tan-nya tu..tak tahu la nanti kan (^_^")



okhabis!bai....











Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

syiraaaaaaaa said...

hehe, comel je ohh :)

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa hehe...comel la sgt kan.?.lmenye xdgr komen syiraa..rindu plak...eh..hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...