echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, September 18, 2011

belog saye dah cantekkkk!!!


Mimpi menjadi kenyataan uolls. selama nih tengok je belog orang cantek2. tapi sekarang aku punya belog dah jadi awesom. ni semua angkara cik ayu yg baek hati sesangat ni.



Tadi ada sorang hamba Allah ni gelak2 kan aku punya belog dia cakap sakit mata tengok aku punya belog. wahhh panas hati pulak kan. tapi bukan panas hati dengan dia punya statement tapi dengan cara dia dok gelak2. 


So dengan rasa patah hati aku pun cuba2 lah edit. tiba2 ayu muncul. dia cakap dia tak puas hati tengok aku punya header sengget. sebab header tu dia yg buatkan untuk aku. so dia pun tawarkan diri nak edit semua bahagian belog aku. gileeee aku tak nak. dah lah baru kena kutuk. aku pun apa lagi terus rentap je la peluang yg ada. ayu pun tak kisah.



So aku bagi lah ayu edit belog aku sementara tunggu tu aku keluar dating dengan en.soldier dulu. sempat lagi tu. dan tadi aku buka je belog terus tersenyum bahagia. sangat comel ok.. memang ayu ni sgt kreatif. kalau aku memang tak mampu plus tak pandai nak edit2 ni bagai.



Yang paling best dia cakap dia edit sebagai tanda hadiah sebab aku telah dicop oleh en.soldier. haha.. ni baru hadiah merisik. nanti tunang & kawen hadiah lain pulak. haha. kan ayu.? memandai je aku.



Tiba2 boleh jadi suka dengan ayu sebab dia sangat baik. mana nak cari orang yg sanggup edit belog kita tanpa ambek bayaran. dan dia pulak tu tawarkan diri. hasilnya memang tidak mengecewakan aku langsung. sangat puas hati uolls.



Neway THANKKK to cik ayu sebab tolong edit belog echa jadi superb cantekkk. dan thanks jugak kepada hamba Allah yg bagi komen membina tadi. sekarang macam mane sakit mate tak tengok belog saye.???. belog saye dah cantekkk ..korang mampu.?haha




"to Encik MOK cepat2 masuk merisik ayu nanti saye ada geng. haha"





okhabis!bai














Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

4 comments:

Miss Purple Ungu said...

makin cantekkk blog echa :)

-✿Ayu✿- said...

eh...hehehe...baru perasan entry nih...ur welcome!:p

TSYA'Z (~_^) said...

cntik...nice sbb ai suka pink color... hehe...tpi tulisan die cm kmbang... huhu sorry, xlepas nk bc sume... huhuhuhuh

mina said...

kak ayu mmg baek pun...dia pnah tlg edit blog sy...syukran yer kak ayu...moga2 dirisik cepat2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...