echa ONLINE
14 December 2012

Friday, June 24, 2011

tq sis erin =)

OMG!!! tak sangka... tiba-tiba macam nak pengsan... boleh.? aku jadi excited dah ni.. mintak oksigen.. mintak oksigen..


Apalah yg aku membebel ni kan.. actually uollss sis Erin alah kakak kepada cik jejariruncing tu.. reply komen aku uollss bukan senang orang famos nak reply komen kita dan yg paling aku excited dia follow blog aku yg cinonet ni.. jangan jeles uollss.. sebelum ni aku pernah jumpa sis erin dengan en. bf dia shoping dekat TS tapi tak berani nak tegur.. tengok dari jauh je.. ingatkan baru nak mintak otograf plus ambek gambar sekeping dua.. tapi aku segan uollss... next time lah yer sis..


mybe salah satu persamaan kami yelah dua-dua en. bf sis erin and en. soldier aku adalah abang askor yg sejati lagi gagah..~LOL~


to sis erin yg kecik molek tq sebab sudi balas komen saya and tq jugak sebab sudi follow blog saya yg cinonet ni.. macam ni nak sayang sis lebih lah..boleh.?awwww gedik tau.. perasan je...


oklah entry ini khas untuk sis erin yg tersangatlah baik..tq sooooo much sis..

kbai
EchaRahman,
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...