Monday, June 27, 2011

maaf jika saya tersalah laku

Susah jugak nak puas kan hati orang kan.?.... yelah manusia ni kan tak pernah puas dengan sesuatu perkara.. lebih-lebih lagi saya budak yg baru belajar.. maaflah jika perlakuan saya yg agak pendiam jika ditempat orang membuatkan orang anggap saya sombong.. bukan apa saya tak biasa.. lebih-lebih lagi dengan orang yg baru saya kenal..


Bukannya ibu bapa saya tak mengajar erti hormat menghormati.. tapi mungkin saya baru nak menyesuaikan diri dengan suasana baru yg tersangat lah 'besar'.. saya boleh je menyesuaikan diri tapi mungkin memerlukan sedikit masa dan ruang... lagipun saya baru nak belajar erti 'keluarga besar'..


Saya menyusun sepuluh jari jikalau perlakuan saya tidak manis dipandang.. berikan lah saya sedikit masa untuk belajar dan terus belajar... saya harap saya boleh menjadi sebahagian dari anda semua. saya kagum dengan keluarga besar anda yg tersangat lah erat.. berikan saya sedikit masa dan ruang untuk belajar menyayangi anda semua.


sekian,

p/s : diri rasa bersalah..tu yg terkeluar entry yg macam ni...



motif.?



EchaRahman





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...