echa ONLINE
14 December 2012

Monday, October 17, 2011

buat kerja sambil tutup mata..dasat!!!



Selamat Pagi korang!



Malasnya nak kerja.. mengantok sangat nih, tak cukup rehat. dua hari yg sangat memenatkan langsung tak dapat rehat. hari sabtu kerja sebab wasiat masuk melampau2 pulak. so terpaksa lah mengadap jugek walaupun macamnakmuntah (T__T)


Lepas je habis kerja pukul 6.00 suruh en.soldier datang ambek.. mengada sebenarnya boleh je terus balik tapi nak jugak tunggu en.soldier datang ambek kan.?lagipun kiteorang dah plan nak tengok movie sekali.. rasanya dah lama tak tengok movie bersama en.soldier saya.. cish!yelah asik bakar lemak.. tapi lemak tak terbakar pun, hati aku yg terbakar!coi...


Tapi en.soldier cancel pulak nak tengok movie malam tu sebab dia penat sangat takot nanti dia tertidur puleks kan.. so kena lah postpone esuknya.. tapi just pergi beli tiket awal je..then kiteorang pergi makan.. malam tu ada game Man u vs Liverpool.. en.soldier nih memang peminat liverpool.. tapi tak penah aku tahu lah pulak kan.?hampeh padahal dah bercinta 5tahun tapi ada benda yg aku tak tahu sangat pasal dia.. bukan apa dia perahsia sangat.


Yang aku nih pulak tak minat sangat tengok game dari luar negara. tapi disebabkan en.soldier suruh teman, aku layankan aje lah.. karang kalau tak layan merajuk pulek.. payah aku nak pujuk karang.. kih kih kih... tapi tengah syok2 tengok, boleh pulak hujan.. &#%^&*!#.. kan aku dah mencarut comel kat situ..


Nak alihkan meja, tempat dah penuh.. dah lah ramai lelaki, aku ajak lah en.soldier balik sebab ingatkan hujan nak lebat.. en.soldier dah muncung..keh keh.. elok je sampai rumah, tak hujan langsung.. coi!!saja je bagi hati aku mengelegak tahap maximum.. nasib baik en.soldier tak marah..


Sampai rumah je mata dah rabak.. ingatkan nak merajinkan diri basuh baju.. tapi tak rajin malam tu.. so tak jadi.. mesej dengan en.soldier kejap then tidur zzZZZzzz sebab esuknya nak dating dengan 'abang askar' saya.. auwww... yg pasal dating tu nanti aku stori k... tapi pagi nih aku ngantok lagi.. boleh sambung zzzZZzzz tak boss.?kih kih..


(@___________@)
*mata lebam sebab tak cukup tidur

Sekarang nih pun buat kerja sambil tutup mata.. apakah.?hehe
heibat khennn.?




okbai!zzzZZZzz

















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...