echa ONLINE
14 December 2012

Wednesday, October 5, 2011

nyawa aku dah rosak!



 
Bulan lepas & bulan nih memang sangat sangat malang bagi aku. fon rosak lepas tu  pinjam fon kakak aku, tak boleh mesej pulak. *sentappp.. dah lah aku memang suka mesej daripada kol. so kalau tak boleh mesej macam mana nak mesej dengan en.soldier. nak beli fon baru aku tak mampu. aku kan miskin (T___T)



Sebelum aku pakai fon kakak aku tu, en.soldier ada bagi aku pinjam fon dia. tapi fon murah je. fon tu ok je. tapi yg tak tahan budak2 opis aku suka panggil fon muzium. ok sentappp mak noks. muzium2 pun fon tu tahan. jatuh 2,3 kali pun ok lagi pe. bukan macam member aku pakai blackberry last2 jatuh skrin dah kabur. 



Tapi fon muzium tu aku dah pulangkan dekat en.soldier balik. sebab aku dapat pakai fon canggih sikit. tu lah berlagak lagi, kan fon 'canggih sikit' tu dah rosak. aku bagitahu en.soldier fon tu dah rosak, sekali dia cakap "tu lah cakap lagi fon ni muzium lah, fon muzium nih jugak awak cari balik"..  eerrkk!..sorry b lepas nih tak panggil dah fon muzium. hehe.. marah tau dia.




So masuk hari ni dah 2hari aku tak mesej dengan sesapa termasuk lah en.soldier. waarrrgghhh sangat sangat jemm otak. selalu malam2 aku mesej en.soldier. yg aku benggang sekarang nih en.soldier cakap hari sabtu nih baru dia nak hantar fon tu balik dekat aku. maknanya sampai sabtu lah aku tak mesej dia. hampeh jerr.. disebabkan dia tak nak hantar cepat fon tu, aku tak nak kol or tak nak jawab kalau dia kol. biar dia rasa rindu rinduan kat aku tahap maximum punya teruk. gile keji aku kan.?haha



Aku nih memang tak suka kol2. sebab tak tahu nak borak pe nanti. lagipun sekarang kol mahal. nanti cakap kejap tapi duit habis. haha.. dah lah maxis sekarang telan duit banyak. tak memasal je nak salahkan maxis. lantak lah.





okhabis!bai. ^-^













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...