Thursday, October 13, 2011

ingat bb jer.?saya tak ingat ke.?




Sekarang nih aku dalam usaha meng'pau' en.soldier bb (blackberry). memandangkan fon pun dah memang rosak..tunggu masa je nak campak dalam tong sampah.. aku pun cuba2 lah mintak bb. walaupun agak liat. tapi berhasil (^_^)


Tapi tapi kena tunggu bulan 2 pulak sebab, sebabnya sepriass ler. mana boleh bagitahu korang.. kena share duit dengan dia.. hampeh jerr (T____T). aku nih kalau pegi kerja memang bawak bekal. tak kisah lah korang nak cakap aku skema ke hape tapi yg penting jimattt. hehe. lagipun mama masak lagi sedap dari dekat kedai (^_^) kantoi!! mama masak yg tak tahan tu.






Semalam before lunch mesej dengan en.soldier. biasalah aku memang suka menyakat dia. memang wakenabeb lah dia kan.?aku memang seorang gf yg sangat keji+kejam.haha


Dia : bawak bekal apa hari nih.?
Aku : bawak lauk ikan goreng sambal jer. tu je yg mampuuu.?
Dia : ok lah tu daripada takde.. jimat sikit.
Aku : jimat.. nanti boleh beli bb kann.?
Dia : ai sayang ingat bb je ke.?tak ingat nak t***** ke.?
Aku: mestilah ingat.. sebab time t***** (terpaksa dirasia kan) nanti dapat bb kan.?(bb lagi sangat tak boleh blah)
Dia : ingat bb je.. saya tak ingat ke.?
Aku : ingat..ingat b nak bagi bb nanti.. hahah
Dia : *terus tak reply mesej aku dah.



Mesti dia tersangat lah benggang dengan aku sebab tak habis2 bb je, aku rasa dia pun dah naik bosan. hehe..kejam kan aku.?ingat senang ke nak pau en.soldier nih, liat tahu. ni pun rasanya cubaan kali ke tigaplohtiga kot tapi dia takkan sampai hati nak tolak permintaan aku, sayang lah katakan.?*muntah


aku tak sabar nak dapat fon baru uolls (^_^)
tak kan sampai bila bila nak pakai fon yg ringtone poliponik ni jer.
tension aku T____T


okhabis!bai














Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

syiraaaaaaaa said...

so sweeeeeeet lah u sis . jeles -.- bf sy baru nak gi interview askar hujung tahun ni -.- suka lah bace blog sis . semoga you all berdua kekal hingga akhir hayat :)

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa thanx syiraaa:)..yeke hope bf u lps la interview tu yer..nnt sis de la geng jgk..heheh..amin:)..neway thanx for your cmment...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...