echa ONLINE
14 December 2012

Wednesday, October 19, 2011

setia sangat merugikan.?yeke.?



"Setia itu sesuatu yg merugikan semua dalam usia muda bercinta, faham.?"




Aku jumpa ayat nih dekat facebook.. member aku yg post.. dengar macam frust je kan.?tapi tak tahu lah?tapi aku tahu sejarah silam dia. hehe.. memang ada kena mengena pun ayat nih dengan dia.. kehkeh


Aku bukan nak cerita sejarah silam dia ye kawan2.. bukan hal aku pun nak ambek tahu, ramai budak2 sekarang cakap "hey mat tak payah lah nak setia sangat, kita kan muda lagi, so kita enjoy lah puas2"...so confirm lah  boleh pasang gelpren banyak kan & boleh bersosial sampai tak hengat dunia.. sebab takde sapa nak marah.


Tapi bagi aku sangat merugikan kalau tak setia.. sebab kalau kita setia, perhubungan kita akan kekal hingga insyallah sampai jinjang pelamin, anak cucu or akhir hayat.. dan kita mesti dah plan untuk masa akan datang.. nk kawen bila, nak anak bape orang..eh?dah jauh sangat tu.. hehe


Lagi satu kalau kita tak setia mula lah kita nak pasang sana sorang, pasang sini sorang.. so confirm lah duit kita banyak berhabis untuk si gelpren yg bertimbun2 tu.. walaupun korang tak payah keluar duit satu sen pun, sebab si gelpren  sini & sana sponsor, tapi takkan duit topup pun tak keluar kot.. apa pun tak boleh lah lu mat!hehe






Nasib baik lah en.soldier nih setia (setakat nih lah kan)hehe.. dia pun penah cakap membazir je pasang gelpren banyak2 nih.. aku pun tak terjage, lagi nak jage pompuan lain pulak kan.?mampuu.?hehe.. tapi setakat nih aku memang dia jage betol2 lah, tengok badan lah weh!kan slim je aku nih #walaupun khenn...


Tapi ikut suka korang lah nak setia ke tak.. yg penting aku setia.. wah statement macam bagos je kan.?korang mampuu.?eh tiba2 emosi kenapa kan.?



okhabis!bai













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...