echa ONLINE
14 December 2012

Tuesday, October 11, 2011

Selamat Hari Jadi Mr. P.?



11/10/11 tarikh yg cantik. hari ni adalah besday 'someone' yg aku sayang sebelum en.soldier.?ha sape lah pulak kan.?tak kan lah ex bf aku kot. aku pun dah lupa plus tak nak ingat pun besday dia. matikk kalau en.soldier baca nih. mau sentapp. haha


Sidia nih memang aku sayang maximum punya teruk. lebih sikit  dari en.soldier. mampuu..siapakah.?





Korang jangan pikir bebukan pulak, lelaki yg aku maksud kan tu ialah my dad lah. hari nih besday papa aku. so aku nak wish Selamat Hari Jadi papa, semoga dipanjangkan umur & sentiasa sihat.. kami sayang papa sangat sangat sangat maxiimum punya teruk!!!haha.. nak jugak kan..



Happy Besday jugak kepada mereka yg menyambut besday hari nih :)



okhabis!













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...