echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, October 23, 2011

oh switttnya!!!





Semalam aku kena kerja.. hoi! mana ada orang kerja hari sabtu, bangla pun tahu cuti (T___T).. korang ingat aku nak sangat ke kerja semalam, tanpa rela tahu.. mata dah mengantuk, kerja memang buat nak tak nak je lah.. dan2 masa2 nih lah wasiat nak masuk banyak..  so kenalah mengadap sampai muntah (-__-)




Konon2 rajin lettew.. Nan Hado!See!!siap pakai glove lagi..korang mampu.?haha!masa nih opis aku sejuk gile..macam dekat eskimo.. tu yg pinjam glove orang..  sekarang nih pun opis sejuk jugak, tapi disebabkan lemak2 dekat badan aku yg kononnya slim nih makin bertambah2..tu yg boleh tahan lagi.. haha!


Pukul 6ptg aku suruh en.soldier datang ambek.. lagipun dia ajak aku teman dia pergi cari hadiah untuk adik dia.. oh swiittttnya belikan adik hadiah.. #sebenarnya-jeles-sebab-aku-tak-dapat-hadiah-sekali..eh.?bila pulak hari jadi kau.?


Dia memang rapat dengan adik dia yg bongsu nih.. kecik lagi kot, baru darjah satu.. aku dah lah tak pernah ada adik kecik macam ghitu, so nampak kekok sikit lah.. semalam first time aku ikot dorang shoping.. pergghhh penat jugak aku..


Mula2 ingatkan nak belikan adik dia mainan je.. so plan nak cari dekat jusco je kot, tiba-tiba abang dia cakap dia nk kasut bola.. aku pun suruh lah cari dekat area pertama je.. sebab dah memang dekat dengan opis aku kan.. tapi baru aku tahu susah jugak nak cari kasut budak kecik nih.. takde size.. 


Disebabkan size takde, en.soldier belikan adik dia jersi bola je.. nasib baik adik dia nih baik, takde lah merenggek kalau tak dapat hadiah tu.. masa nak balik try lah cari dekat kedai kasut area situ jugak, sekali jumpa satu boot yg memang ada size dia.. suka bebenor, tapi bukan adik dia yg suka bebenor tapi en.abang dia.. haha!ghasak lah...




Masa jenjalan carik kasut tu semua orang pandang aku, mesti dorang fikir adik dia tu anak kiteorg.. oh tidak!saya belum kawen lagi, saya taknak jadik makcik2..eh.?apakah.?hehe!




okhabis!baiiiii















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...