Friday, October 28, 2011

'eh dia bawak bekal lah!'....



 
Hai korang!



Lamanya tak update belog.. sori lah mak hencik agak buzi sekarang.. keja menimbun2.. dah tak larat nak buat.. sampaikan kemarin sepatutnya cuti sebab deepavali tapi aku kerja..See!RAJIN kan..#walaupun..ok2 lupakan hal tu.. lagipun kalau aku duduk rumah bukan best pun..banyak cerita tamil..(saja nak sedapkan hati)


 
Aku kan pegi keja memang bawak bekal.. so hari tu masa lepas makan, bawak lah bekas makanan tu pegi pantri sebab nak cuci.. aku kalau rajin aku bawak pegi cuci, kalau datang malas aku, aku basuh dekat rumah je. (^_^")


Dalam pantri tu ada dua orang akak tengah dok borak2.. sekali tu sorang akak nih tegur aku "eh dia bawak bekal lah, mesti lepas nih dia pulak nak kawen".. ngeheheh... memang trend kot dekat opis aku nih.. kalau bawak bekal je mesti nak kawen.. sebelum nih ada sorang akak opis aku pun selalu bawak bekal.. tup tup nak kawen.. tapi sekarang dia dah kawen la kan..



Aku rasa tu dah kira penyakit jugak kot.. kalau sorang tu bawak bekal, lepas tu mesti nak kawen.. eh.?kalau korang nak orang cakap korang dah nak kawen..korang try lah bawak bekal.. #walaupun korang lambat lagi nak kawen.?hehe



Tapi kalau yg dah kawen tapi bawak bekal.. takkan nak kawen lagi kot..apakah.?mungkin salah faham disitu.. tidak mengapa.. haha.. 



okhabis!bai....













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

2 comments:

syiraaaaaaaa said...

eh eh, nak bawak bekal lah ! t boleh kawen. yihoooo! hehehehe

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa haha..bleh aje..hamboi gatai..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...