echa ONLINE
14 December 2012

Tuesday, October 18, 2011

'korang makan kenyang2 dulu, nanti senang sikit nak basuh'.!



Hari nih aku tak mengantuk sangat macam semalam.. semalam tersangat lah mengantuk..lemau dah macam hape tah.. sampai nak buka mata pun tak boleh tapi kerja still jalan lagi... eh macam mana tu.. korang tak payah nak konpius sangat.. korang just perlu cakap yg aku nih heibat je.. kihkih..apakah.?


Semalam kiteorg dapat amaran keras dari bos.. katanya esuk ada meeting pukul 10pagi.. bos kami siap cakap lagi 'korang makan kenyang2 dulu, nanti senang sikit nak basuh'..Oh tidak.. ayat menggerunkan ok.. rasa macam nak bunuh diri je.. dah lah tempat aku nih dekat dengan tingkap besar.. bila2 je boleh terjun. eh.?berani ker.?tingkat 10 kot..


Sebelum masuk bilik meeting bos tanya kiteorg lagi.. "dah makan kenyang2 ke.?"sambil senggih2...Oh no.?jeng jeng jeng.. tapi masa dalam meeting tu ok jer.. dah aku rasa bukan dalam meeting pulak.. sebab suasana macam boleh gelak2 lagi.. takde lah tegang sangat.. aku ingat nama aku naik, sebab selalu buat bising.. yelah aku nih kan mulot kecoh sikit..gelak sampai tak hengat dunia.. tapi nasib baik tak naik..


Biasa lah dalam meeting dorang dok cerita pasal prestasi, kedatangan bla bla bla.. tapi nasib baik meeting kejap jer.. ada lah jugak yg kena basuh dengan klorok, tapi tak tahu lah dia dengar ke tak.?haha.. tapi biasa lah yg buat hal tu of course budak lelaki, kami yg perempuan ok jerr.. keh keh keh..


So sama2 lah kita tingkatkan prestasi, kurangkan bercakap.. haha
nak sambung kerja balik.


okhabis!bai
















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...