echa ONLINE
14 December 2012

Monday, October 31, 2011

'bukan seorang pemarah'!






Semalam mesej dengan en.soldier.. dia kan takde depan mata so mampu mesej je lah..nasib baik dia tak masuk hutan.. kalau tak aku tak tahu celah mana nak dapat line..dia kena panjat pokok baru dapat line kot..kih kih kih..?kalau tak mesej mesti hormon aku jadi tak menentu.. eh..?apakah..?hehe!


So seperti biasa lah..kalau aku tak kena kan dia, dia mesti cari point nak kena kan aku.. hampeh punya boipren.. haha!..semalam aku marah dia sebab dia tak rindu aku, tapi dia cuma miss je..eh sama lah kan.?saksikan lah sesi kena mengena antara kiteorg.. keh keh!


Aku : rindu dekat saye tak.?(ayat pancing)
Dia : tak rindu pun, cuma miss je..hehe!
Aku : sama lah tu, tak payah nak buat ejaan lain lerrr..
Dia : kan b dah gitau, jangan buat2 marah.. awak takde ciri2 pemarah.. hehe!
Aku : eh yeke!bukan saya marah lagi nampak comel ke.?apakah.?(perasan disitu)
Dia : tau xpe..marah2 lepas tu nangis..hehe!
Aku : biar lah, tu nampak sangat saya seorang yg berhati lembut tahu.?..(alamak kantoi..rasia aku nangis..nampak sangat aku kuat nangis) keh keh!


Yg tak tahan masa dia cakap aku marah2 dia, then aku balik yg nangis.. gile cenggeng kot.. haha!macam aku marah diri sendirik jerk.. haha!oklah lembut hati.. daripada roy..roy keras sungguh hati kau!haha!


Dah..dah.. korang tak payah nak gelak kan aku sangat ok! malu sudah aku nih.. tiba tiba makin hari makin cinta pulak dekat dia.. wow statement berani matik ok!hehe! lagi malu berganda macam nih.. keh keh!oklah tak payah nak cakap sayang2 or cinta2 sangat lah kan.. nanti en.soldier kembang pulak..eh..*tiba-tiba..hehe!


Untung lah en.soldier dapat gelpren yg tak reti nak marah (ceh puji diri sendirik nampak) keh keh!oklah asik sebut nama en.soldier terus dapat mesej dari dia seminit tadi.. dah lah aku tengah mengantok tiba2 dapat mesej 'ai cinta'..auwww swiitttnya..terus tak jadi menguap.. hehe!oklah nak p layan cinta hati aku sat...gile gediks.. ada aku kesah.. kih kih kih...




okhabis!bai....










Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...