Wednesday, October 19, 2011

sori la sayang!




Selamat pagi korang (^_^)



Minggu lepas macam biasa lah aku mesej dengan en.soldier... memang hari2 pun aku mesej dengan dia.. fon ok, line pun ok jer tapi aku yg tak ok. sebab aku tertidur tahu..oh tak sengaje! bukan apa kalau jam dah tunjuk pukul 10 mata aku memang tak boleh tahan.. pantang letak kepala dekat bantal, mula lah tertidur.



Minggu lepas je carta aku naik.. sebab dalam 4hari, 3 kali aku tertidur. dasatkan.?en.soldier macam mana.?dia tak payah cakap lah memang hari pertama boleh dimaafkan lagi, hari kedua oh takpe..tapi masuk hari ketiga mau nye m16 naik kat kepala.. hahaha...


Semalam & kelmarin pun aku tertidur lagi.. oh tidak..matikk aku.. en.soldier nih cukup pantang kalau tengah mesej dengan dia lepas tu tertidur.. kalau nak tidur boleh tapi kena bagitahu dia dulu..bukan main tidur je... kelmarin aku dah bagitahu awal2 yg aku mengantok sangat sangat.. so dia boleh bertolak ansur.. tapi semalam mak tak sengaje tertidur noks (konon tak sengaje kan.?padahal dah memang hobi)so haruslah pak hencek marah..



Sori lah sayang!saya tak salah.. bantal tu yg salah sebab suruh saya tidur.(^_^") eh.?. lagipun memahami lah bahawa gf mu ini sangat lah penat.(tangandidadamatakeatas)..macam aku sorang je penat kan. dia tak penat lah.. haha



Aku kalau jam dah pukul 10 mula lah bosan.. nak tengok tv pun rasanya cerita tak menarik. tu yg kalau budak2 opis aku cerita pasal drama jiwa & lara.. aku satu pun tak tahu. kesian kan.? tapi tidak mengapa janji aku dapat tidur dengan cukup.. hehe





Tak pasal2 tadi kena marah dengan en.soldier.. oh garangnya awak sayang!kihkihkih
tanjat gegirl.. kihkih
(^___^")


okhabis!bai













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...