echa ONLINE
14 December 2012

Thursday, October 6, 2011

sangat sangat sangat kecewa (T,T)




Satu persatu dugaan datang dan pergi. dugaan datang menjenggah lagi. kenapa lah masa ni "sipolan" wujud. walaupun telah 5bulan 'kejadian' itu berlalu, tapi Allah Maha kuasa. mungkin dia nak tunjuk apa yg terjadi dibelakang aku. (T____T)


Aku pulak bukan jenis yg mudah melupakan apa yg terjadi dalam sekelip mata. ingatkan kejadian dulu takkan berulang lagi. tapi kita tak mampu melawan apa yg telah Allah tentu kan. apa yg harus aku lakukan sekarang.?


Adakah aku yg terlalu menuduh atau sidia yg taknak mengaku kesalahannya.. aku memang yakin itu adalah sidia.?sidia memang tak menggunakan kepercayaan yg aku berikan dengan sebaik-baiknya. aku kecewa.


Kenapalah disaat aku bergembira dengan majlis yg akan tiba, dugaan sebegini datang. aaarrrgghhh nak nangis kuat kuat boleh.?sangat sangat kecewa dengan sidia. (T___________T)


Adakah ini dugaan orang bertunang.?
Harap harap ini semua mimpi
kbai!















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...