echa ONLINE
14 December 2012

Monday, October 17, 2011

dating dengan en.soldier (^_^)



Memandangkan hari sabtu aku kena eh salah 'terpaksa' kerja sebab wasiat banyak macamnakmuntah..hoi bangla pun ada cuti lah!!ada aku kesah.?tak jadi lah nak tengok movie pada hari tersebutnye pun.. so postpone lah hari ahad. sebenarnya aku sangat sangat lah tidak suka keluar dating pada hari ahad sebab esuk nak pergi kerja confirm penat.. tapi apa kan daya aku gagahkan jua.. keh keh keh..


Kiteorg dah beli tiket awal. so movie start pukul 4.20.. ada masa lagi lah nak rehat2..sangat lah rehat kan.. pagi2 aku dah bangun sebab nak basuh baju yg tertangguh semalam.. ada lah jugak dalam 4kali basuh.. banyak kan.?tapi bukan baju aku je.. tak logik lah kalau banyak tu baju aku saja.


Tengahari baru habis basuh ingatkan nak gosok sekali, tapi gile ke baju tak kering lagi dah gosok..coii.. then tolong mama aku masak pulak.. tapi sempat masak sayur je.. kih kih.. oh sebab en.soldier dah mesej.. dia cakap dia on the way pergi rumah aku.. aku dengan tak mandi+comot2.. takkan dia nak tengok aku macam ghitu, confirm pitamm nanti.. haha




Cepat2 lah cabut masuk bilik air.. habis je mandi, pakai baju semua, dia pun sampai.. kira ngam lah tu kan.. sebelum keluar tu mama suruh makan dulu.. sebagai seorang isteri yg baik..isteri.?..apakah.?bakal isteri betol kot.. aku pun hidangkan lah makan.. then masa nak makan tu aku cakap sayur nih saya masak tau..sambil tunjuk2 sayur tu.. kan awak nak rasa saya masak.. masa makan dia tak cakap apa2 tau..khusyuk dia makan.. sedap lah tu kot ke tak sedap sebab tu diam.. haha


Lepas je makan tu aku tanya sayur yg aku masak sedap ke tak.?sekali dia cakap sedap.. macam ibu saya masak.?hadoiii macam ibu.?SEE tu baru sayur je macam ibu aku masak.. belum lauk lain lagi tu.. confirm macam chef wan pulak rasanya.. *pitamm.. kelas kau mariaa!!haha


Then kiteorg pun gerak pukul 3.30 macam tu.. awal lah pulak sampai kan.?dekat je pun tengok dekat wangsa walk je.. malas nak tengok jejauh.. tersampai awal pulak, lepas tu dah tak tahu nak pergi mana.. dah lah wangsa walk tu takde apa yg best sangat.. tapi aku tapaham kenapa ramai pulak budak2 lepak situ.. 


Kiterog tengok cerita real steel, alah yg pasal robot tinju tu.. cerita omputih memang tak penah menghampakan.. aku ajak en.soldier tengok cerita al-hijab.. tapi dia tak suka tengok cerita macam tu sebab pelakon tak best.. oh tidak mengapa..





Biasa kita dengar orang je yg bertinju kan.. tapi dalam cerita real steel nih robot yg bertinju tapi dengan ada kawalan dari manusia jugak lah.. gile canggih kan.?walaupun hero nampak macam tua sikit.. tapi mak suka badan dia noks.. sangat gagah, kan best kalau badan en.soldier macam ghitu.. kihkih..





Part nih kelakar, robot nih boleh tiru gaya manusia. masa nih charlie tengah tunjuk cara bertinju so robot nih pun ikot lah.. lengan si charlie ni tergeliat sikit sebab dah lama tak bertinju kot.. dia betol2 kan lah lengan dia.. sekali robot nih pun tiru gaya dia jugak.. kelakar sangat.. kalau nak tengok robot menari hip hop.. dalam cerita nih pun ada.. Dah aku malas nak cerita panjang2 kalau korang nak tengok pegi lah cinema.. tapi memang tak rugi cerita nih best!!


Habis je movie kiteorg pegi melantak KFC.. dah lah sampai2 je elektri tiba2 putus.. lepas tu perisa ayam tom yam tak sedap langsung.. rasa masam2.. dah tiba2 tak lalu sangat nak makan.. coii spoil mood je..

Disebabkan aku merayap tak hengat dunia.. makanya hari nih aku tersangat lah lemau.. mengantok sangat sangat.. sampai mata tak boleh bukak *tipu lah tu..kihkihkih..



oklah nak sambung tidooo..mengantuk!
kbai!
















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...