Wednesday, February 23, 2011

sengkek diakhir bulan

Salam korunk.
jeng jeng jeng. ape pulak entry kali ni eh.?
bukan ape sekarang tgh hujung bulan jadi poket pon dah betol2 "sengkek"
oh tidak! nasib baik duet utk makan cukup2 je.
kalau xade duet. confirm lah aku xmakan.
tapi cume duet shoping je xade.huhuhuhu
xpe2 sekarang mmg xmengajar diri utk bershoping sbb
nak kene simpan duet utk ehem ehem. malu plak nak cakap.
hehehehehehe gedik je. *weeeee

Tu lah bile ade duet lupe diri sesangat.
sekarang bila dah sengkek baru nak sedar.
heheheheh biasa lah lumrah manusia.
xpe2 minggu ni gaji keluar. tapi xtahu lagi bile.?
tunggu lah sampai sudah ER oit
ni lah saat2 yg paling kiteorunk xsuke
sbb tiap hujung bulan je duet mesti xde.
macam mane agaknye cara utk mengukuhkan poket kita bila hujung bulan ek.?
rasenye menabung. tapi sentiasa gagal.
hehehehehe
yela selalu ter'over bajet. belanja tah ape2 yg xpatut
so sekarang tengah mengajar diri utk menabung.
baru masyuk sikit kan.?




Korunk nak tahu sampai ade yg korek duet syiling.
wah tu dah kira parah. dahsyat
"duit duit dimana kau duit" nak kena nyanyi jugak ni
xpasal2 nak kena lempang jugak kunk.?
kan best kalau dapat duit secepuk macam ni.
pak cik kayo!



kalau dapat duit macam ni confirm sebulan xpayah keje.
kayo lah gamaknye.!
oklah ollss nak sambung tgk bola
go malaysia!!!
penyokong fanatik malaysia ni. yela xkan nak sokong pakistan plak
memang xlah kan.?
DDDAAAAAA korunk!!!!
echarahman



Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...