echa ONLINE
14 December 2012

Saturday, April 2, 2011

lupa diri


Haiii korunk!!!
rasanya lama xupdate belog.
banyak keje & xde mood nak update sebab masa mencemburui saya
so hari ni rasanya nak update belog sampai lebam.
huhuhuhuhu


ok2 kembali pada tajuk balik.
ER lupa diri..oh tidak!!!
bukan apa uollss. semalam saya lupa yang saya tengah 'berdiet'
so makan xhengat dunia.
dari lunch sampai diner macam2 saya makan.
habis hancur diet mak.!!!


Lunch semalam pegi melantak MCD with my bff cik AIN AZURA
sebab kiteorunk opis dekat so semalam dia ajak lunch sama.
lepas tu petang bedal pulak kopok lekor 2ringgit
besar2 pulak tu. dahsyat!!!
time nak dekat balik ade majlis perpisahan kat opis secara last minit.
sebab bos kami nak kena tukar department lain.
so makan lagi pizza and kek..
wah!!!banyak tau saya makan.
sia2 je diet seminggu ni..


Lepas tu malam my soldier ajak pegi makan.
dia teringin nak makan chicken chop.
ambik kau.!!!makan lagi.
saya dah kenyang sebenarnya. so bagi tidak menghampakan dia 
sebab kami jarang dapat bersama.
so saya pon makan jugak.
yelah tu kan.?poyo aje.
hehehehehe


so sekarang merana nak kena berdiet balik.
menyesal xsudah la macik..
tu lah kalau dah lupa diri time makan.
semua nak makan..
oklah DAAAAAA korunk!!!
echarahman





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...