Saturday, April 9, 2011

abg usop wilcha!!!

Assalamualaikum semua,

Korang kenal tak abg usop wilcha yg dalam hantu kak limah balik rumah tu. famous dia sekarang kan.
hari tu baru je keluar kat ABP. pagi semalam pulak on air kat HOT. malam pulak keluar kat program MAHARAJA LAWAK.

Popular sekarang abg usop wilcha. ada gambar yg ER nak kongsi dengan uollsss..





nilah antara koleksi gambar abg ucop wilcha yg ER jumpa. cun tu isteri abg ucop.
ramai lah yg 'terbakor' tengok isteri abg usop ni. heheheheheh
kalau tak silap gambar ni diambil tahun 2008. sekarang abg usop dah ada sorang anak lelaki.
and kalau tak silap jugak abg usop ni bapa saudara Scha tau.
oklah ni saje yg ER nak share dengan korang..for abg usop GOOD LUCK!!!kita bakor
DAAAAAAAA korunk!!!

echarahman


Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...