Sunday, April 17, 2011

bosan!


Assalammualaikum,
alahai sopannya aku kan.?hehehehehehe
gurau je. (mulalah kesengalan terselah)
ER bukan apa. boring sebenarnya ni.
semalam sepatutnya ER keluar dengan my soldier.
pergi tengok movie.
tapi seperti biasa mesti spoil last minit.
dah cantik dah sebab dia dapat cuti 2hari lepas balik dari hutan
tapi dia last minit kena balik kampung sebab nenek dia sakit
lagipun dah lama dia xbalik
so sebagai gf yg konon2 memahami.
ER pun suruh lah dia balik. xpayah lah nak rasa bersalah.
sebab saya faham.


Tapi tadi sebabkan dia rasa bersalah dengan ER dia bawak lah jejalan.
tapi dekat2 sini je. so pergi la wangsa walk.
cuci mata kejap. then balik lah.
sempat jugak lah belikan bakal mak mertua present untuk besday dia minggu lepas.
huhuhuhuhuh..
dah pandai dah nak ambek hati ni..
benda murah je. yang penting ikhlas.
oklah dah bosan ni.!!
DDDAAAAAAA korunk!!!!
echarahman







Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...