echa ONLINE
14 December 2012

Friday, April 29, 2011

gaduh time!!!


Hai korunk!!!!kali ni ER nak stori pasal ER yg nakal ni.. sebab ER suka buat my soldier marah..sebab ER suka gaduh dengan my soldier..lepas gaduh confirm merajuk. lepas tu ok balik. pelik kan.?yg peliknya ER yg cari gaduh tapi last2 ER yg merajuk..HEHEHEHEHE....kalau merajuk mesti xboleh nak lama2..tah la rasa macam xbest plak..yelah kiteorunk ni jarang jumpa. so kalau nak merajuk lama2 ni. macam xsyok pulak. kira macam kalau merajuk lama2 nanti jadi rindu pulak. dah lah tengah menanggung rindu..HEHEHE


Mesti korunk pun macam tu jugak kan.?suka cari gaduh. lepas tu merajuk. ala bukannya gaduh giler2..just gaduh2 manja je kakak.?yelah nak eratkan lagi perhubungan. nanti kalau xada gaduh2..borink pulak kan.Teringat masa mula2 bercinta dulu. kalau merajuk confirm 2,3 hari merajuk. Tapi sekarang tak sampai setengah hari dah ok balik.. walaupun sekarang merajuk kejap2 je. tapi boleh dikatakan hari2 jugak lah touching..




So kepada my soldier yg tengah baca entry saya ni. walaupun kadang2 awak tension sebab saya asyik cari gaduh and merajuk dengan awak..tapi awak tetap sayang saya kan.?kan.?kan.?(buat muka comel sikit)..saya nak awak tahu yg saya sayang awak sebab tu saya nak manja2 dengan awak...HEHEHEHE..(statement xboleh blah)so harap awak xborink nak pujuk saya..huhuhuhu..oklah..malam kunk my soldier ajak keluar makan..excited ni...sebab lama xjumpa si cinta hati..DDAAAAAA korunk!!!!


~EchaRahman~



Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...