Wednesday, April 13, 2011

bila bermain dengan perasaan

Hai ollsss!!!!



Sebenarnya ER ada masalah.
serabut dah kepala ni



ER marah dengan 'seseorang' ni
sebab dia marah ER dulu...

 

so majuk lah macam ni
asik kena marah.
kan boleh bawak bincang lelok



rasa nak nangis pon ada jugak.
tapi air mata xnak keluar plak..hehehehehe


so satu cara yg terbaik silent je la.
sebab malas nak bergaduh
buat sakit hati je.


atau pon buat xtahu.
sebab malas nak pikir.



atau pon gelak xhengat
sebab nak hilangkan stress
sebab ketawa adalah salah satu cara untuk hilangkan tekanan
tapi jangan pulak gelak xtentu pasal
nanti orang ingat kita xbetul pulak


tapi hari ni saya dah ok dengan 'seseorang' tu.
kira dah baik balik lah.
huhuhuhuhuhu
xelok gaduh lama2.
sebab nanti rindu pulak
oklah
DDDDAAAAAA korunk!!!
echarahman


Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...