Saturday, March 12, 2011

saya lupa

hiii olllssss
ape kabar semua.?harap2 sihat je.
hari ni ER nak cerita pasal kejadian yg jadi kat ER semalam
saya lupa yang purse saya tinggal kat opis
ceritanye macam ni. biasanye time rehat saye xkan keluar opis sbb saye bawak bekal 
so purse sentiasa lah ade dalam beg kan. tibe2 semalan nak pegi simpan duet dalam asb
lepas je balik dari bank saya letak je purse dalam laci opis
time nak balik saya boleh lupe nak letak purse dalam beg.
lepas tu dengan selambanye saye pon balik la.
naek tren turun tren. nasib baek saya biasa beli tiket pergi-balik
so memang xpayah lah nak susahkan diri beratur beli tiket lagi
tu yang xperasan purse tinggal.
sampai je kat stesen sentul saye turun la
mase nak tunggu ayah saya sampai sebab saye balik dgn dia
tibe-tibe rasa nak tengak sumthing dalam beg
wah tersentap kot purse xde
sekali tu teringat mesti tinggal kat dalam laci
lepas tu terus kol k.lyd kat opis. nasib baik dorang xbalik lagi
tunggu ayah sampai sebab nak mintak duit tambang
saya pon pecut terus ke masjid jamek.
wah penat tu. rasanye kalau acara jalan laju kat sekolah
aku lah menang. memang laju kot aku jalan.
sampai je opis aku terus bukak laci. nasib baik ade.
xpasal pasal kena ceramah pulak kat opis sebab xcheck dulu barang sebelum balik.
betol jugak. yg aku xcheck dulu barang2 kenape kan.?
kan dah menyusahkan diri.
dah lah hari ni nak keluar. tibe2 purse pulak xade. 
mau kau jadi pendatang kejap sebab xde ic.
huhuhuhuhuhu
so pengajarannye jangan sesekali terlupa barang
sebab nanti akan menyusahkan diri dan orang lain.
*wweeeeeee
tibe2 teringat ayah tunggu kat tren sentul
wah dengan pantas aku caw.
oklah
DDDDAAAAAAAAAAAA korunk!!!
echarahman



Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...