echa ONLINE
14 December 2012

Saturday, November 26, 2011

detim2 dengan en.soldier!!!weeeee



Salam.



Masuk minggu nih 2minggu tak dapat detim2 dengan en.soldier.. sidia buzi buat part time and aku pun buzi dengan kerja yg menimbun2..eleh baru 2minggu je tak jumpa...military parner yg laen berbulan2 kot tak jumpa...hehe!.. tapi tak payah nak sedih sangat lah kan sebab esok en.soldier aku yg punya sebab dia tak buzi...hoyeahhh boleh detim2 esuk..hehe!


Esok aku suruh dia belanja aku tengok bola.. baru legend, nih asik dating dekat taman bunga n shopping complex je...boring mak hencik... tapi tak sure lagi.. sebab kalau mysis n my abg ipar pegi main futsal aku nak follow.. tapi aku bukan nak maen futsal tapi sebab nak jumpa johan rajalawak...*weeeee johan tahu..


Tapi kalau diorang tak jadi maen futsal aku pegi stadium malam esok.. nak support harimau muda lah kata kan... lagipun dapat 1tiket free dari 'bakal ayah mertua' ku... tapi suka hati aku je kan nak tukar plan last minit.. hehe!ada aku kesah.. 





Hopefully esok semua yg dirancang berjalan dengan lancar.. eksaited nak jumpa en.soldier uolls.. kalau tiba2 tak jadi.. memang merajuk namplohtiga kali lah jawabnya..*tiba2 teringat zaman mule2 sidia masuk askar dulu.. memang tiap kali nak dating asik cancel je.. sebab sidia kena stanby lah, duty lah... panas je hati mak hencik.. eh..hehe!tapi sekarang jarang kot..


oklah kepada military parner yg laen jangan jeles ok... ada masa nanti uolls pulak detim2 dengan abg askar uolls ok!salam maal hijrah uolls!




okhabis!bai....














Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...