echa ONLINE
14 December 2012

Tuesday, November 22, 2011

selamanya malaysia!




Hai korang!



Seperti biasa mesti ramai buat entry berbau bola hari nih.. almaklum lah harimau dah berjaya mengalahkan sang garuda yg dah tak mampu nak terbang lagi tu.. aku pun nak cerita sikit pasal semalam..



Semalam aku balik awal semata-mata nak tengok bola, sekali dekat rumah takde orang..semua tengok bola dekat luar..*hampa... tapi apa aku pedulik..aku layan jugak dengan ayah aku...sebab dia pun gila bola jugak.. aku pun join lah.. *anak ayah lah katakan..hehe!



Kalau tak aku nak ajak en.soldier tengok dekat dataran.. lagipun opis aku memang dekat gile je dari dataran.. jalan kaki pun boleh.. en.soldier tadehal, tapi aku yg poblem sebab aku pakai baju kurung so agak kurang sopan lah nak menjerit-jerit dekat situ... kalau mak mertua nampak terus reject uollss.. hehe!so cancelll tengok dekat rumah lagi legend sebab boleh jerit sampai hilang sore (^_^")



Masa game dah mula muka kemain eksaited tengok.. tapi lepas indonesia dah score 1 gol terus tak sanggup nak tengok.. aku pun start online sebab nak menghilangkan rasa cuak.. serius memang kecut perut tengok game semalam.. boleh sakit jantung jugak lah.. dari awal game sampai lah nak habis, boleh gugur jantung tengok.. 



Saat yg paling mendebarkan masa sepakan penalti, masa tu aku dah tak boleh duduk.. so bangun berdiri sambil goyang-goyang kan badan, yg ayah aku muka cool je tapi kaki dah goyang-goyang..nampak sangat nebesnye tu.. haha!aku rasa 1malaysia pun rasa macam tu..



Tapi akhirnya kemenangan berpihak pada kita.. bermula dengan gol asraruddin semangat team malaysia mula membara.. seperti biasa ketangkasan apek @ Khairul fahmi che mat telah menyelamatkan pintu gol malaysia.. dan kehebatan ketua pasukan Harimau Muda  Baddrol Bakhtiar telah memberi kemenangan kepada malaysia pada sepakan penalti.. dan akhirnya kita juara lagi... hoyeah!!!!!!!!!!




Tahniah skuad negara & tahniah jugak kepada jurulatih Ong Kim Swee.. memang ada ong... hehe!tapi kenapa hari nih tak cuti...eh...hehe!




okhabis!bai!!!!!!!!!!!















Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...