echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, November 27, 2011

up-to-date...haha!





Salam uolls!




Sekarang kan zaman IT so banyak lah laman sesawang or bersawang2 yg tenggelam timbul.. korang tahu myspace tak.?dulu first sekali aku guna myspace itu pun masa zaman sekolah.. masa mula2 belajar main myspace memang syiokk.. hehe!berkenalan dengan orang tu, chat dengan orang nih.. haha!tapi nasib baik tak sangkut...kih kih kih... tapi sekarang aku dah tak main myspace nih.. dah takde zaman orang kata..password n email pun aku dah lupa..so biarkan je lah..



Masa main myspace nih nick name dekat profile tak beragak sweetgurlz lah, enon comey lah..keji pulak aku tengok..ok jangan salah paham tu semua bukan nick name aku..aku punya nick name adalah...takkan nak bagitahu..segan uolls..haha!masa tu zaman budak so bajet2 comel lah kan...tapi sekarang dah insaf sekarang letak name betol, tak lupa jugak nama ayah aku.. baru glamorrr...hehe!



Lepas tu berjinak-jinak pulak buat acc facebook.. walaupun tak berapa faham masa mula2 buat, tapi buat2 paham je lah.. bila dah buat2 paham baru paham.. eh.. paham tak apa yg aku paham nih..hehe!pening2..korang abaikan je lah.. mula2 buat acc facebook sepatah haram pun tak paham, tekial-kial lah nak dok komen orang.. tapi sekarang dah heibat, siap ajar mysis & mybro lagi..tapi tu dulu..sekarang dorang pun dah heibat jugak..tapi aku lagi super duper heibat lah kan.. wah perasan disitu...






And now tengah berjinak-jinak main twitter pulak, masalah aku sama je..mula2 main dah tak paham, aku pun tak paham dengan aku nih..eh..haha!tapi takpe pelan-pelan kayuh..nanti sampai lah kan.. sekarang setakat follow men'follow' & reply boleh lah...yg lain tu tak belaja lagi.. hehe!mula2 nak paham twitter nih memang aku sumpah seranah dulu lah jugak.. tapi bila dah rasa 'ngam' sikit, baru rasa best jugak layan twitter nih kan.. tapi tak ramai follower sangat..kalau korang simpati dengan aku.. korang follow lah aku.. hehe!tak malu kot buat statement ghitu.. sudahhh!!!ada aku kesah...



Setakat nih 3 acc nih je yg aku ada, tu pun 2 je yg aktif yg myspace tu langsung dah lupa.. aku tak penah pulak ada acc tagged or lain2..tapi fungsinya tetap sama...oklah jangan lupa follow twitter saye echarahman..hehe!


ok..gud nite peeps!mimpi manis!bai....











Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...