Tuesday, November 29, 2011

2 orang budak gemok & gym!




Salam & Hai korang!



Semalam dengan semangatnya aku bukak belog syiraa sekali jeles sebab dia berjaya turunkan berat badan dia 6kilo tahu.. tu semua sebab dia pegi gym.. so aku sedang jeles sekarang nih.. haish!tak boleh jadi nih.. nak kurus jugak T_T


Sekali tu aku cepat2 tweet dekat Bff aku, sebab dulu dia selalu pegi gym, tapi sekarang dah tak dengar la pulak.. kih kih kih.. dia cakap dia dah lama tak pergi.. so confirm badan makin mem'bolat' lah kan.. hehe..


Tiba-tiba ada sorang budak jahat nih (membe aku jugak) of course lelaki sebab lelaki nih jahat sikit.. hehe!tengah sibuk ber'tweet' sekali dia twiit ghini dekat kiteorang "yg gemok tu biarkan ia gemok"...oh no!mak hencik tiba2 panas hati tahu..


Yang tak tahan tu dia boleh keluar statement ghini pulak "2orang budak gemok & gym"..wah lagi sekali mak hencik berbulu.. hey! sadap u!!!mulut budak laki memang boleh tahan yer..haha!ok disebabkan aku dengan bff aku nih memang jiwa kental.. so kiteorang pun buat bodoh je lah.. last2 kiteorang basuh dia balik.. haha!*padan muka..




Sangat mendukacitakan apabila berat badan aku naik dah tak reti2 nak turun balik.. sebelum2 nih ada jugak pegi jogging dengan en.soldier.. tapi disebabkan dia asik buzi memanjang..sampai aku pun kurang kasih sayang.. eh..hehe!cuti baru2 nih ada jugak dia tak balik, tapi dia still ingatkan aku utk buat senaman2 ringan.. tapi biasa lah gf dia sorang nih.. memang banyak sangat alasan..kih kih..


Dia : sayang dah buat pt ke.?(pt tu kira macam senaman, sapa yg parner askar tu mybe tahu lah kot)
Aku : belum lagi..petang karang lah.. rumah ramai orang lah pulak segan...
Dia : okeyh, buat sampai keluar peluh tau!
Aku : orait.. b jom pegi gym nak.?membe belog saye main gym, dah turon 6kilo (muka kemain eksaited)
Dia : suruh pt dekat rumah pun segan, ni nak main gym..
Aku : ceh!perli nampak...(hampeh jer bf aku sorang nih)..


Dia bukan tak tahu yg gf dia nih memang nekad nak turunkan berat badan..nekad tahu..hehe!tak membantu langsung lah bf aku sorang nih...syira jom lah bawak sis pegi gym.. sis nak pegi tapi takde kawan..hehe!yg paling terok tu takde orang nak bawak..haha!


masihcubamenurunkanberatbadan...grrrrrrr tension aku!


okhabis!bai...














Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

4 comments:

syiraaaaaaaa said...

sis, jom jom . syira pon g gym dgn kawan . kami berdua je . jomlah, kite g sesame . syira amek sis, tp kene share share lah duit minyak .hahahah .(almaklumlah, syira belum keje ag) barulah meriah g reramai kan . tp masuk gym tuh 8ringgit, masa sukahati kita. hehe. jomlah sis . syira nak jumpe sis . t boleh gossip-2 .

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa haha...insyaallah.. sis xjanji..nnt klu sis nk pegi sis bgtahu ok..:)..skarang mcm banyak keje skit la dear...syira pegi gym dekat mane.?

syiraaaaaaaa said...

kat area sri gombak jeh . eh, sis. . .pasal minyak tu syira gurau jeh . sis jgn amek hati pulak . okay, tp cemane nak contact sis ?

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa owh dkat je la..eh xdela..sis pham korg kan still blaja lg..hehe..meh sini kamu pnye no fon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...