Monday, November 7, 2011

eh aku macam lagi gemok lah!




Hai korang!(^_^)


Tengah buat apa tu.. tengah melantak rendang ke.?melantak je keja ko..haha!cerita pasal melantak nih.. aku tengah stress sekarang nih, sebab berat badan aku macam makin naik je.. eh...?kesah pulak aku khenn.?


Pagi semalam sempat jugak pergi jogging dengan en.soldier.. kepada military WAG's yg lain jangan jeles ok.. haha!gurau saje.. tu pun sebab en.soldier takde keje.. so kiteorg g jogging la..kira aku nih beruntung sikit la dari wags yg lain sebab dapat jumpa en.soldier.. kadang2 tiap minggu.. 


Semalam baru nak start jogging hujan renyai2.. tapi kiteorg teruskan jugak.. aku nih pun bajet2 heibat! teruslah lari setengah round tanpa henti.. sekali hambek kau, terus sesak nafas beb!nak pitam pun ada... 



masa nih dah pening sangat.. siap nak muntah pun ada.. kih kih..


dalam nak pitam pun sempat kot hambek gambar(^_^")


Lepas dah rehat baru ok sikit.. masuk semalam dah 2kali kot rasa macam nak pitam.. fobia pulak aku nak jogging.. last2 en.soldier sorang je yg jogging.. biasa lah kalau dah jogging dengan seorang 'soldier' nih mental & fizikal kena kuat.. keh keh keh.. dengan aku2 lunyai macam askar...



masa nih en.soldier cakap muka aku nampak pucat.


Lepas en.soldier jogging sensorang, baru satu pusingan je dia cakap dia dah semput.. kih kih.. dia cakap dia dah lama tak jogging.. tu yg cepat semput.. apalah sayang nih!lebih kurang saye je..tak heibat macam saye.. haha!matikk kalau en.soldier baca nih..


Dalam dua semput tu sempat jugak ambek gambar.. taknak kalah.. ada pulak aku kesah.. keh keh.. yela kiteorg kan jarang jumpe (tangandidadamatakeatas) so nak jugak bergambar banyak-banyak khenn!



lari pun tak nak kalah.. nak jugak depan.. masa nih aku lumba dengan adik aku.. 
dia pun sibuk nak jogging..



adik with bakal abang ipar
tapi nape adik ipar lagi tinggi.. eh.?keh keh keh..
sorry en.soldier.!(^_^")


Masa nih dah nak balik dah.. jogging tak seberapa penat je lebih.. keh keh keh... tapi biasa lah lepas jogging pergi bekfest.. aku ingat tak nak makan nasi pagi2.. tapi en.soldier nih boleh pulak ajak makan nasi...




Hambek kau meriah tak bekfest aku.. haha!ni semua gara2 en.soldier.. hancur diet aku... macam mana lah nak kurus nih (T_T)


Lagi2 sekarang nih raya korban.. sentapp perut aku kalau tak dapat makan rendang.. tapi bila makan tak hengat dunia pulak.. semalam betol2 aku melantak sakan.. sampai 5kali aku makan..ohmaigad!!!so petang nih aku ajak en.soldier pegi jogging.. mintak2 tak semput lah yer..kih kih kih..




okhabis!bai...










Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

3 comments:

syiraaaaaaaa said...

alololo, somelnyeeeeee -.- jeles .

ninie comey said...

hehe...sgguh syok ye kamu joging2 ngan incik soldier..akak jeles sgguh nih :p

echa rahman said...

@syiraaaaaaaa haha..jelesss ke.?ingatkan nk jumpe syira mse 2..:)


akak ninie syok bangat tahu..haha..jgn lah jeles2 kak..nnt abg soldier akak blik..dting puas2 k..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...