Tuesday, May 24, 2011

purata ramai wanita berkerjaya lambat kawen.?OMG!!!

ER dengar isu ni dekat HOT fm pagi ni... nampaknya isu ni sangat sensitif ok! tapi memang betul pun. ramai wanita yg berumur 30 keatas tak kawin2 lagi. tapi banyak jugak faktor2 yg mendorong dorang tak nak kawen..WAH! ayat ER dah macam karangan lah pulak..macam ni lah ayat kalau result spm A1.. skema je...HEHEHEHEHEHE..

Antara faktor ialah:-

* tak jumpa calon yg sesuai lah konon.. padahal memilih uollsss..yg ni ramai ER jumpa.
* belajar tak habis2..macam mana nak kawen..
*trauma dengan lelaki. sebab lelaki suka mempermainkan perasan perempuan.. betol jugak..
*trauma sebab masa bercinta asik kena dera dengan bf.. kejamnya.. memang patut pompuan tu tinggalkan lelaki macam tu.
*ibu or ayah memilih.. macam ni pun susah jugak.. tapi pape pun ibu memang nak jodoh yg terbaik untuk anak dorang kan
*jawapan ni memang selalu aku dengar.. jodoh xade..klise dowh..


jawapan lain korang pikir lah sendiri ok! tapi xkesah lah sebab jodoh semua bukan kita yg tentukan. buatnya pilih yg macam ni.. sekali dapat yg macam ni. hampeh...oklah setakat ni je lah ER membebel. lapar lah.. nak pergi melantak dulu.. selamat melantak uollsss...
DDDDAAAAAA korunk!!!!

p/s : isu diatas tiada kena mengena dengan mana2 wanita. jangan ada yg terasa pulak yer..harap maaf.

EchaRahman@ ER
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...