echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, May 15, 2011

dulu orang suka, kita pulak tak suka


Tu lah dulu masa ada orang suka kat kita, kita pulak tak suka orang tu..sebab bukan 'taste' kita...bila kita suka kat orang lain, orang lain tu pulak xsuka kat kita..(korang faham tak ape ER cakap). tu namanya memilih.. tengok sekarang dah tak de orang nak.. kan dah macam perigi cari timba..terhegeh-hegeh.

OPSSS!!!diatas bukan statement saya ok..just teringat dekat member yg ada pengalaman macam tu.. kesian dekat orang yg suka dia & kesian jugak dekat dia.. sebab orang yg dia suka tak suka dia pulak..tapi tulah tak patut jugak dia buat dekat orang yg suka kat dia dulu tu.. kan dah kena balik dekat dia..

ER pernah dengar orang kata jangan tinggalkan orang yg suka kita untuk orang yg kita suka..sebab nanti orang yg kita suka akan tinggalkan kita untuk orang yg mereka sayang.. lebih kurang macam ni lah.. kira macam "what u give, u get back"....

Tapi tah la.. better kita terima orang yg sayang kita.. dari kita kapel dengan orang yg kita sayang.. sebab takut orang yg kita sayang tu akan mempermainkan perasaan kita aje.. tapi cinta tu kan buta.. bila dah kena baru nak beringat.. tapi jodoh Allah yg tentukan..

oklah dah penat berpotpet ni.. jumpa lagi nanti...DDDDAAAAAA korunk!!!!muahmuah!!!

EchaRahman=P











Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...