Sunday, May 8, 2011

kepenatan melanda setelah bakar lemak

Setelah sekian lama lemak2 yg berada dibadan ku menikmati hari2 yg indah & bermaharajalela. Tadi adalah saat yg paling menakutkan bagi mereka. setelah aku mendapat petunjuk untuk pergi berjogging. HAHAHAHAHAH. ayat macam mintak penampar empatpulohkali je.

Fuh!!! boleh tahan jugak penangan jogging ni kan. Sebenarnya dah lama ER xpergi jogging. so bila pergi tadi. balik je badan sakit2..HEHEHEHE... nampak sangat memang ER malas bersenam kan.?tu pun sebab my soldier yg paksa pergi jogging.. kalau x yg hado.. membuta je lah jawabnye..Tapi bila jogging tadi badan rasa ringan & segar. yelah sebab dapat hirup udara segar pepagi..

So kami berjanji akan pergi jogging tiap minggu. itu pun kalau xada hal lah. Asyik menternak lemak je. sekali sekala kena jugak bakar lemak kan. baru badan sihat..HEHEHEHEHE..cakap macam pakar kesihatan je..
and baru badan cantik kan.?

oklah.. badan still sengal2 ni. esuk bangun tidur confirm badan lenguh2..nasib2..kepada awak incik soldier thanx sebab bawak saya pergi jogging..HEHEHEHEHE
DAAAAAAAA korunk!!!!

EchaRahman
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...