Tuesday, May 10, 2011

lapar -_____-


Laparnya.!!-___-..muka dah macam ape tah. sebab menahan lapar. padahal bekfest tadi dah balun kuih and roti.. tapi kul 11 je dah mula kebulur.. nampak sangat ER ni memang kuat makan kan.?selera dah macam ulor sawa..

Orang kata ER xgemuk..tapi tu hanya kepada yg jarang jumpa ER..yg selalu jumpa ER macam family, my soldier and opis mate..memang hari2 lah jumpa kan.?dorang semua kata ER dah gemuk, pipi dah tembam lah. perut dah buncit lah..bla bla bla....OMG!!!!

Nampak gayanya kena ambil tindakan untuk kuruskan badan.. salah satunya ER pergi jogging. sebab sebelum ni dah try kurangkan makan tapi bertahan 2minggu je...hehehehehehe...so kena usaha lebih lah untuk kurus. ER pasti boleh. WAH!!! beriye je ER ni...xpe2 usaha tangga kejayaan..

oklah berpotpet banyak pun xguna. sebab tetap belum boleh makan lagi. lagi banyak membebel lagi lapar...HEHEHEHEHE..baik diam & buat kerja..thanx sebab sudi baca entry ER kali ni.. macam biasa lah..sayang korunk!!!!

DDDDDDDAAAAAA korunk
EchaRahman



Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...