Saturday, January 29, 2011

shoping bersame cik hanis mead


salam sume
memandangkan hari ni baru je gaji kuar.
kire poket tebal la. tebal la sgt.
so shoping lah kan. sbb perempuan haruslah suke bershoping
wah ayat. xboleh blah.
lebih2 lagi cik hanis mead ni mmg gile shoping.
hari jumaat break 2jam. mmg kene sgt la.
saye pon ikot cik hanis g memborong perfume and body lotion kat bodyshop.
kebetulan saye mmg nak beli perfume bodyshop jgk.
saje nak try pakai perfume tu. not bad lah bau nye.
wah penat jgk la berjalan dr sogo sampai MJ (maju junction)
dgn panas terik yg tersgt2 lah panas.
huhuhuhuhu.
shoping punye shoping.
sedar2 nak dekat pukul 2. ape lagi kelam kabut lah balik opis.
kali ni lagi penat dr MJ nak kene jalan kaki ke opis.
jauh kot.




taraaaa ni lah brg2 yg dia beli walaupon xbyk tapi abes gak lah duet.
lari bajet katenye.heheheheh




and saye mkn ni saje. teringin plak nak mkn burger stall.
asik2 mkn nasi je time lunch. lame2 bdn pon naek.
bulat la ntt.


yg ni cik hanis belanje. katenye air ni sedap sbb ade bubble2.
wah dgr mcm menarik. ape lagi saye pon excited la nak rase. jakun ni nak rase.*_*
boleh tahan lah. bubble tu liat2 je. saye pilih perisa coklat.
thanx cik hanis sbb belanje saye.
ntt belanje lah pizza hut plak.
weeeeeeee -___-


-echarahman-





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...